Friday, June 09, 2006

EXAM is Over and 1 more week to go home...

My exam is finally over yesterday and for the first time for the past few weeks I slept without worrying I overslept and no more snoozing my hand phone 10 times before I woke up....

How was the exam?
I think I did OK although the exam is not like what I expected..MM was the killer paper (I think the seniors will change their opinion on MM when they looked at our questions)...no more PAST YEARS questions...a big change compared to the first semester...maybe the new module had 'forced' RC to apply new format in the questioning style...my practical OSBE and Anatomy also went smoothly...I got Dr. Farhad in both of the ocassion and he really help a lot...

So, after my practical exam yesterday, I went to UGC to watch "The Wild"..I reached there about 1130 and the movie only started at 1pm...so in order to kill the time, I bought X Men ticket at 1130, watch it half way n came out at 1230 to buy the next ticket...hhaha..korang mesti dengki kan...tu la kelebihan unlimited card...That's how I celebrate the END OF FIRST YEAR...watching movie alone and try to stuff myself with chocolates I bought at Lidl...sound pathetic right...anyway that's the first time in Dublin I watched a movie (The Wild) with only 5 people in the cinema...I sat at the back, there's a couple in front of me (sonok diorang buat "drama" depan aku), and 2 guys at the front row (status dimusykili..)..anyway The Wild agak bosan and totally did'nt met my expectation...

After that, I went back n tengok Nash tengah studi...selepas puas gelakkan kat die sebab kene studi..aku pun tido...

One week from now, I'm going back on 19th June...

There're some worries about going back...

The first one and I think the biggest problem is...

I'M GOING BACK WITH DIANA AND NASH...

Korang mesti rase ape masalahnye aku balik ngan diorang? Ye la Diana n Nash kan Ratu n Raja Huma...mane mampu kuase mahmudah aku nak mengatasi kepanasan yang bakal diorang bawak kedalam flight tu dengan HIKMAT HUMA MENCECAH LANGIT...tak pasal2 equation ni kuar nanti...

Diana (Ratu Huma) + Nash (Raja Huma) - Hanif ( Lelaki bersifat Mahmudah) = 4815162342 = LOST

Tak pasal2 kapal terbang tu terhempas kat mane2 pulau tah...terpakse la aku jadi watak Dr. Jack tuh...


Memberi mase tuk respond...


Sudahlah korang aku tau korang mesti kate aku jadi Hugo Hurley tu kan...teruk tau..menangis mak die...takpe at least die kaya raye...

Gurau je...hopefully kitorang sampai selamat kat KLIA...

My second worry is, ape ha nak beli untuk Famili especially for my Mom and Adik..

For my father ingat nak belikan wallet, my brother ingat nak belikan jersey
Kakak aku pulak sebok suruh belikan buku2 cinte yang kononnye takde kat M'sia...the first time aku belikan die buku die surauk aku belikan buku Lord Of Seduction...malu gile aku nak bayarkan...korang dak2 pompuan ni mmg suke ke bace buku2 macam ni ha...pelik tul aku...

Sekarang aku tak tau ape aku nak belikan untuk my mom n sister...

Kalo korang la, ape korang nak abang n anak korang belikan bile balik dari overseas..(sile beri pendapat..kepade wanita2 di luar sane...bajet sultan muzaffar mintak bagi pendapat)...serius ni sile bagi pendapat..aku mmg blur gile sekarang...

Okla, tu je nak cite...

~Bye~

Salam

7 Comments:

Blogger Unknown said...

uuuuuuuuu~

hehehe...nak belikan ape untuk mak ko..aku rase beg tangan would be nice..adik ko..ko belikan perfume dah la..hahaha

3:55 PM  
Blogger AHanifKhan said...

Mak aku ade banyak beg tangan...dah la die pakai beg tangan mase ade function je...perfume best gak tuk adik aku...

3:57 PM  
Blogger men said...

my plan? biar je tak beli apa2...eh heh...ha ha ha..aku mmg kejam....ldpun, kad kredit aku blum smpi.........larikkk.......

6:18 PM  
Blogger dianarahmanO said...

anip si keji...

cis cis dan cis lg....

seb baik aku bace post ko ni pagi2....
br kul 5.57 am... huhu

xkan aku nk mule kan hari aku dgn kutukan ntok ko...jd aku doa kan ko berbahagia la ntok hari ni....

slamat maju jaya anip! (bara2)

keji...

5:01 AM  
Blogger dianarahmanO said...

btul2..adek ko perfume je.. hehe setel..x pun beli kan stitch kt disneyland... hehehehehe

7:39 AM  
Blogger AHanifKhan said...

Aku pun rase nak belikan tuk semue famili pompuan aku perfume...diorang mesti suke kan...

9:45 AM  
Blogger dianarahmanO said...

btul2...insyaAllah diorg suke...jum2 beli perfume!!! hehehehe

9:29 PM  

Post a Comment

<< Home