Friday, June 09, 2006

Good Bye Jay....

Rase macam tak sedap hati je sepanjang hari ni...Jay akan balik hari ni selepas menempel selame 1 minggu kat sini..sonok die...anyway bukak saje Jay yang berase nervous...aku pun same...tak tau kenape..

Cume aku ade beberape teori kenape aku rase nervous ni:

1) Pemergian Jay ni menandakan mase aku akan sampai gak satu hari nanti (bukan mati ha- balik M'sia la). Walaupun aku patut rase excited tapi aku rase macam tak nak balik lak...sebenarnye aku suke perasaan rindu kat parents tu...bile kite rindu n jauh dari parents kite, kite akan kurang buat salah kat mak bapak kite...kalo aku sampai umah, 2 3 hari je la sebelum aku tunjuk belang aku balik kat umah...dengan pemalasnye, suke jerit2 high pitchnye n kaki tengok AF (bapak aku memang anti aku tengok hiburan2 ni especially kalo ade Siti - die purposely akan suruh tukar bende lain, apatah lagi sekarang ni musim World Cup - tak berpeluang la aku nak menghabiskan mase kat channel @15)...walaupun aku rase my parents akan lebihkan aku berbanding orang lain tapi sampai bile..mase kat KMB dulu aku saje je kekadang tak balik sebab bak kate aku sebelum ni AKU SUKE PERASAAN RINDU...Pelikkan, tapi itulah aku...aku suke bersendirian n ingat cite2 lame n gelak sosorang...Entahlah...korang semue excited ke nak balik?

2) Idiopathic (maksudnye sebab tak diketahui)

Hantar Jay tadi sampai bus stand..meriah tul CC malam ni..macam ade pesta plak...lelaki pompuan bersuka ria n mabuk tanpa batasan...sampai orang jatuh pengsan tengah2 jalan (teruk tul influence arak ni)...BTW Jay dengan tak gunenye telah meninggalkan 2 barang die kat umah aku (sleeping bag, penimbang berat n bantal)...dah la aku ade masalah storage ni lagi nak sumbat barang kat umah aku..aku telah mengambil langkah drastic tadi dengan mempromote barang2 aku (meje, lampu, n sleeping beg Jay) dekat board Sell, Lost and Found kat laman web RCSI dengan harga yang amat murah..hopefully people will buy...

Tadi tengok world cup...1st match Germany and Costa Rica (menang 4 - 2)...Selamat Germany menang kalo tak jatuh morale diorang selaku tuan umah...tapi diorang tak turunkan ketua pasukan Micheal Ballack (meroyan Azahar -peminat setia la katakan)...

Anyway looking foward for tomorrow match between England and Paraguay (bajet kaki bola - aku suke tengok World Cup je sebab suke tengok kalo negara2 bertanding -ala2 Olympic la)

Tu je la tuk hari ni...

~Bye~

Salam

9 Comments:

Blogger men said...

bajet...mmg bajet....

eh heh :P

ko nk jual barang anep tuh? hinanya ko............ ek kek kek...tak takut jay marah ker?

11:44 PM  
Blogger men said...

*silap, barang jay.*

11:44 PM  
Blogger AHanifKhan said...

Jual je la..habis nak wat ape...nak sumbat kat mane...kotak ko eh...heheh..

11:45 PM  
Blogger AHanifKhan said...

BTW aku hanye jual sleeping beg tu kalo diorang beli meja aku...maknenye sleeping bag tu sagu hati la...terime kasih Jay sebab tinggalkan sagu hati tuk aku..

11:47 PM  
Blogger Unknown said...

ko buang je barang jay tu..kekekeke..

12:24 AM  
Blogger dianarahmanO said...

keji nye ko anip??? nk jual brg org???? ces....x patut...

eh aku ni in the ryte track ke??? hahahahaha...penyebuk btul aku neh... hahaha

5:03 AM  
Blogger dianarahmanO said...

aku sokong ayah ko....ayah ko anti ct!

hahaha...bagus pakcik2..bravo!

6:25 AM  
Blogger Irzan said...

idiopathic etiology.. hmm .. hantar buat ct scan la apa lagi.. hehe..

1:45 AM  
Blogger AHanifKhan said...

Hantar ct scan nanti...tak pasal2 detect tumor...matilah...larik..

12:11 PM  

Post a Comment

<< Home