Sunday, June 18, 2006

Warkah buat Azahar

Dah sampai ke belum Azahar ni kat Johor...

Anyway ingat nak wat tribute tuk ko sebab dah 8 bulan hari2 cakap, terhenti lak pagi semalam...rase kosong sebentar...

Takde idea la Azahar...banyak sangat kenangan manis bersame euwwwwwwwwwwwwww........lepas ni good bye to Badri lak....How's my holiday will be without my daily routine talking to you and Badri heheheh...banyak yang kite kongsi, banyak yang kite luah...what my life will turn out kalo takde korang disisi...aku harap persahabatan kite takdelah ketika senang je...aku nak kite gelak dan nangis bersame - selamanya - aku nak aku, ko n Badri boleh luahkan semue bende same ade pasal famili ke, personal ke n semue la....jangan la malu2 (if you know what I mean - kalo tak tanye aku nanti)...the same advice go to Badri...Hopefully kite leh wat reunion mane2 n no excuses this time....

This is from Badri's Blog (the same tribute to Azahar)...persahabatan ikhlas euwwwwww....

I was about to sleep when I suddenly thought about my life when I was in boarding school. I thought, my boarding school time was the best time I've ever had. There where I met my best friends, azahar and hanif. Not many people have the gut to say this. but I dont care what people would say, I just wanna say thanks for being my friends. Not to forget though, zamir, amri and jazmi, they were all great friends I've ever met. I dont know, I started to miss Azahar the day he left UK and hanif also will be leaving soon. The reason is, I have no more online friends to talk to. That is what I've been doing so far with them. We've been so far apart, but were very close in our heart. to azahar and hanif, this might be a 'geli' thing to you guys...but I do love you guys a lot....

Akhir kate mari kite qoute kate2 Manisha:

Ade ke patut mase mak die datang jamin die kate macam mane,
Anak awak tu jual ****** tepi jalan pun nak datang jamin ke,
Sial ***** tu
Menangis mak budak tu

Aku tak kesah sangat pasal undang2 ni...
Yang aku geram care die layan kite, macam binatang
Mase aku keluar tu aku cakap sendiri kat ***** tu..
**** awak tu, keluar, jumpe saye awak tu yang akan **** dengan saye
Macam tu sekali aku cakap
Geram

This post totally unrelated to others...so kalo tak paham, sori la eh heheheh...

Akhir kate : Our life will be meaningless if we have no GOOD FRIENDS....and thank God I found you guys...

"Friends are like gold. Each one is rich and they all last a lifetime"

That's all



~Bye~

Salam

1 Comments:

Blogger Unknown said...

euww...that's so touching ma...ntahla..speechless jap

2:46 PM  

Post a Comment

<< Home